Monday, October 16, 2017

δημοσιεύσεις - επιτυχίες Χ. Ρ. Τσιαήλης 2017

Αγαπημένοι μου μπλοκόφιλοι,
η φετινή χρονιά για μένα ήταν πολύ παραγωγική.
Κατάφερα να διακριθώ σε 5 διαγωνισμούς.
Παρουσιάζονται φέτος σε εκδόσεις:

-Flash Fiction αφήγημά μου "Caper in Vinegar" στη συλλογή postcards "From Cyprus With Love"

-Το διήγημά μου ΄Φρούτο' στην Ανθολογία του Φανταστικού των Εκδόσεων I-Write "Το Έπος του Φανταστικού - Το Αδιέξοδο"

-Δυο ελληνικά και δυο αγγλικά μου χάικους στην Ανθολογία Χαϊκού "Diasporic Literature, haikus 2017"

-το ποίημά μου "Watering the Deserts" στο διεθνές περιοδικό "ArtAscent"

-Τα διηγήματά μου "Γένεσις: Η Συνθήκη της Αγάπης" και "Μουσείο Θανάτου και Γεροντικής" στην Ανθολογία Φανταστικού Διηγήματος "Το Ποτάμι του Χρόνου" των εκδόσεων Συμπαντικές Διαδρομές.

-Έπαινος στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό ΕΤΕΠΚ για το Θεατρικό μου "ΣΤΡΕΙΔΙΑ"

-δύο άρθρα μου στο Λογοτεχνικό Περιοδικό "Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών"

-8 ποιήματά μου στην 4η Ποιητική Συλλογή Ελλήνων ποιητών των εκδόσεων Διάνυσμα.

- Το διήγημά μου "Το Αυγό Του Παπαγάλου" στην Ανθολογία "Παράξενοι Έρωτες" των εκδόσεων Παράξενες Μέρες

-Έκδοση του βιβλίου μου "ΨΩΜΙ" με τις εκδόσεις Γκοβόστη.

-Αναμένονται αποτελέσματα από τον Διαγωνισμό Ulysses όπου ένα ποίημά μου είναι στη μικρή λίστα.

-Διάκριση και έπαινος (4η θέση) για το θεατρικό μου "ΔΟΧΕΙΑ" στον Πανελλήνιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών.



























Όλα τα πιο πάνω το 2017.
(σημειώνω ότι είναι η πρώτη φορά που αποφάσισα να στείλω δουλειά μου σε διαγωνισμούς)
Σας ευχαριστώ για τη στήριξη.

Χ. Ρ. Τσιαήλης
συγγραφέας

Follow me fb