Thursday, April 27, 2017

Μετάσταση

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ;
Έχω βαρεθεί να ακούω να κατηγορεί τους πάντες και τα πάντα για τη σύλληψη του! Να φωνάζει ότι είναι αθώος κι ότι δεν έχει κάνει τίποτα! Πώς δεν έχει κάνει τίποτα; Ποιος του έδωσε τον δρόμο να τον κάνει ότι θέλει; Να καίει και να σπάει στις γειτονιές! Ακούς εκεί! Και ποιος του είπε έχει το δικαίωμα να κατηγορεί; Να κατηγορεί το Σύστημα που τον θρέφει!!! Σκότωσέ τον επιτέλους!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Γιατί δεν τον σκοτώνεις να ησυχάσουμε κι εσύ κι εγώ; Δεν αντέχω άλλο! Δεν αντέχω να τον ακούω να μιλάει για το Κόμμα λες και είναι καμιά εγκληματική οργάνωση! Και τι ξέρει αυτός; Όλη μέρα μεροδούλι μεροφάι, με ποιο δικαίωμα έρχεται τώρα να μας την πει για τον τρόπο που κυβερνάμε και για τις αποφάσεις μας και για, για…. Βάλε το χέρι σου –να- έτσι όπως στέκεσαι απέναντί του, βάλε λέω το χέρι σου μέσα στο στόμα του και άρπαξε του το λαρύγγι και τράβα το! ΤΡΑΒΑ ΤΟ! ΝΑΙ! ΕΤΣΙ!!!
ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜγγγγγγκκκκκκκκκκκχχχχχχχχχχμμμμμμμμμμμχχχχχχχχχχκχκχκκχκχχκ
ΜΙΛΑΕΙ! ΜΙΛΑΕΙ ΑΚΟΜΗ! Με βγαλμένα νύχια που στάζουν αίμα, με τις πληγές στην πλάτη από τα κτυπήματα να ξεζουμίζουν με κοιτάει και μιλάει!!! ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΣΟΥ ΛΕΩ!!! Θα μας κάνει κακό, θα μπει στα αυτιά μας η φωνή του, θα μπει στο μυαλό μας, θα πιάσει τη θέση της σκέψης μου, θα πιάσει τις ιδέες μου και θα τους μιλήσει, θα τους πει αυτά που φώναζε στη διαδήλωση και μπορεί, μπορεί, ναι, πιστεύω ότι μπορεί αυτές να τον πιστέψουν, να με αγνοήσουν, να αγνοήσουν τις Αρχές του Κόμματος και να τον ακολουθήσουν. ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΤΩΡΑ! ΚΟΨΕ ΤΟΥ ΤΟ ΛΑΡΥΓΓΙ. ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΤΟΥ ΤΟ ΛΑΙΜΟ!!! Να δω το αίμα να τρέξει έξω με πίεση. Έτσι, να αδειάσει, να ξεψυχήσει. Να εξαφανιστεί. Να μην υπάρχει ο Κρατούμενος πια.  
Έτσι. Ναι. Έτσι.

[Πέθανε]
[Ονειρέψου]
[Επανεκκίνηση]

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ;
Τι  δεν καταλαβαίνεις από όσα έχει κάνει; Μα να μπουκάρει μέσα στο Υπουργείο και να δέσει στην καρέκλα τον υπουργό; ΠΗΡΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ το καταλαβαίνεις; Πήρε τα έγραφα στη Σέκτα και τώρα δεν μπορεί το Κόμμα να κάνει βήμα! Μας έχει στο χέρι. Σκότωσέ τον. Να νομίζουν οι γαμημένοι, οι μαλακισμένοι οι Σύντροφοί του ότι τους έδωσε!
Τους έχω στο μάτι. Να το ξέρεις, τους έχω εκεί που θέλω. Τους παρακολουθώ. Είναι εκεί στην περιοχή οι δικοί μας. Τι με κοιτάς; Τα αυγά. Τα βραστά αυγά. Είπες στην κουζίνα; Ναι; Τα φέρνουν; Βάλε του τα στις μασχάλες, Να, έτ.. αχχχ, καίνε γαμώτο. Δώσε μου τη λαβίδα. Τη λαβίδα ηλίθιε! Εκείνο το εργαλείο. Που σε βρήκα κ.. Να, βάλ..
ΩΩΩΩΩΩΩΩωωωχ
ΣΚΑΣΕ! ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΚΑΙ ΣΚΑΣΕ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΩ!
αααΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααα
Μιλάει ο γιος της πουτάνας. Ανοίγει το στόμα του με το πρησμένο, κατακόκκινο λαρύγγι και μιλάει μιλάει μιλάει μιλάει μιλάει. Κλείνω τα αυτιά μου με τις παλάμες και όλο λέει λέει λέει… Όλα ψέματα. Ότι έχει πει ως τώρα για τον Πρόεδρο; Ψέματα. Μην τον ακούς. Ότι έχει πει για τις μίζες με την ΠΑΡΑΣΟΛ και τον Υπουργό; Μην τον πιστεύεις. Μην τον ακούς. Είναι βαλτός ρε! Βαλτός σου λέω!
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ; Να πιάσεις το μαχαίρι και να το μπήξεις στο μάτι, βαθιά, να φτάσει πολύ βαθιά, εκεί, στο κέντρο του εγκεφάλου του, στο κέντρο πληροφοριών. Θα τον ρίξω στην Πλατεία, έτσι με το μαχαίρι καρφωμένο. Θα τον δούνε στη Σέκτα σίγουρα και θα μπουκάρουν και θα…
Άσε, θα το κάνω εγώ. Εγώ! Δειλέ! Που κάθεσαι και τον κοιτάς σαν χάνος! Τι; Σε πιάσανε αυτά που λέει; Μπήκε στο μυαλό σου παιδί μου; Θες να καθήσεις εκεί – στη θέση του; Να σε δέσω πισθάγκωνα και να φέρω τον επόμενο Ανακριτή να σε αρχίσει εσένα;
Τι; Θα το κάνεις; Θα τον καρφώσεις στο μάτι εσύ είπες; Να το δω και..
Το έκανε. Ο μπαγάσας το. Εκ. αν.

[Πέθανε]
[Ονειρέψου]
[Επανεκκίνηση]

«ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟ; ΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ; Ναι ρε, εσένα, το κενό. Εσένα, το εργαλείο. Εσύ είσαι το κενό. Εδώ που μπήκα όλα κενό είναι. Οι σκέψεις σου, οι ανόητές σου ιδέες, το κόλλημά σου με το Κόμμα σου. Είσαι. Το εργαλείο. Το εργαλείο του Κόμματος. -Σκότωσέ τον - ρίξε τον στην Πλατεία - να βγούνε από τη Σέκτα οι Σύντροφοι - να βρείτε τα χαρτιά από το Υπουργείο - να το λύσετε το θέμα - και να ησυχάσουμε όλοι.»
«Σε μένα μιλάς, Κρατούμενε»;
«Ναι, Δεσμοφύλακα, σε σένα μιλάω βεβαίως».
«Και μου ζητάς να σε σκοτώσω»;
«Μα δεν είμαι πλέον ο Κρατούμενος».
«Γιατί; Πού βρίσκεσαι; Τι συμβαίνει»;
«Μέσα στο μυαλό σου είμαι. Αργείς πολύ, πάρα πολύ να πάρεις στροφές. Είσαι δεμένος στην Καρέκλα. Στο Υπουργείο. Και εσύ είσαι μέσα στο μυαλό του Υπουργού. Και έχω τα χαρτιά. Ομολόγησες πριν από λίγο.»

[Πέθανε]
[Ονειρέψου]
[Επανεκκίνηση]
ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;ΓιατίΔενΣκοτώνειςΕπιτέλουςΤονΚρατούμενο;


©Χ. Ρ. Τσιαήλης

No comments:

Follow me fb